الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

مملكة احفاد الطوبجي الجزء الثالث أميره أسامه

انت في الصفحة 1 من 8 صفحات

موقع أيام نيوز

ملحمه
مملكه_الطوبجي_1
أحفاد_الطوبجي_2
مملكة_أحفاد_الطوبجي_3
أميره_أسامه
صاحبه_البطل_الواحد
البارت السابع عشر 
دخل جلال الاوضه وبدأ يقلع هدومه ويطلع غيار تاني كان مخڼوق و حاسس انه مش تمام و مضايق من رهف.
سمع خبط علي الباب .
جلال....ادخل
فتح امير الباب وبص براسه من بره.
جلال.....تعالي يا امير.
امير.....لا انا قولت اشوفك قبل ما ادخل حاسس انك مش تمام
جلال كان قاعد علي حرف السرير و بيفك رباط الكوتش
جلال.....انا بخير يا امير.
دخل امير وقفل وراه وبصله
امير.....بقولك ايه انا هقولك كلمتين و امشي انت طبعا عارف اني عمري ما بدخل في علاقه اي حد بس انا عارف الوضع مش تمام عشان كده حابب اقولك كلمتين.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
بصله جلال من غير ولا كلمه.
امير......بص يا صاحبي اللي حصل من رهف عارف انه ضايقك وليك حق تضايق و تقفش كمان بس لازم تعرف يا صاحبي ان رهف بتحبك وانت اكتر حد عارف سبب تصرفاتها دي كلها رهف بتغير عليك يا جلال وانا وانت عارفين ده كويس كل اللي حصل ده بسبب وجود ميار.
جلال....بهدوء انت مصدق اللي بتقوله ده يا امير
امير.....ليه انت مش مصدقه يعني مش واضح قدامك انها بتغير عليك من ميار.
جلال....لا واضح بس مش ده اللي اقصده.
امير.....امال ايه اللي تقصده يا جلال
جلال.....اللي أقصده ان ده مش حل يا امير ميار مش مجرد واحده من صحابنا ممكن أقطع معاها بعد ما علاقتي برهف تبقي رسمي ميار هتفضل موجوده يا امير عشان بينا نسب هتروح و هتيجي علي اختها متنساش ان ملك شويه و هتولد واكيد ميار وجودها هنا في القصر هيبقي دايم ممكن يجي عليها وقت وتفكر انها ترجع تاني ميار اخت مرات اخويا يا امير يعني علاقتنا لو فرضا اتقطعت كا صحاب عشان خاطر رهف لا يمكن تتقطع من وجود النسب فا ده مش حل يا امير مش حل خالص فا مش معقول كل ما هتشوف ميار هيبقي ده اسلوبها وتبقي دي طريقتها مش هنقضي وقتنا في مشاكل وخناق وانت اكتر حد عار اني مليش في الجو ده خالص ومستحيل اقدر اعيش فيه.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
امير....عارف يا جلال بس كل اللي اقصد اقوله ان رد فعلها ده غيره وحب ليك فا مش حابب انكم تقفشوا علي بعض ممكن تتكلم معاها بهدوء.
جلال....اتكلمت كتير يا امير وبعدين انا في حاجه مش قادر افهمها المفروض انها تغير وتضايق لو كان في حاجه من ناحيتي لميار يعني كنا مرتبطين كنا مخطوبين اي حاجه تخلي دافع الغيره يكون موجود
امير....بس هي حاسه ان ميار بتحبك يا جلال.
جلال....اديك قولت حاسه مش متأكده وبعدين هي عايزه ايه لو فعلا حاسه او حتي متأكده قرار ميار في البعد من القصر المفروض يطمنها ويريحها مبقيناش نشوف بعض طول الوقت ولا هي بتيجي كتير ولا حتي بتبات كل فتره يعني هي لا شايفه مني اي تصرف يخليها تشك ولا شايفه من ميار حاجه فا ليه النكد والنكش والخناق اللي هي بتعمله دي هيخليني ازهق وانا بالفعل بدأت أزهق.
امير....لل صلي عالنبي كده وبلاش جنان واحسن حاجه عملتها انهارده انك سكتت عشان لو كنت دافعت عن ميار كان زمانها شاطت و ولعت اكتر.
جلال....خلي بالك انا مرضتش ارد علي ميار مش عشان متولعش او تغير اكتر زي ما انت متخيل انا ورحمه ايمن يا امير اللي منعني عن رهف هو رامي ولولا وجود رامي معانا كنت رديت عليها وعرفت اسكتها وكنت هحرجها قدام الكل كمان نور انا حسيت انه قلب بجد ولو كنت انا اتكلمت هو كان

انت في الصفحة 1 من 8 صفحات